.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افشاي راز جنايت پس از 43 سال
فرمانده انتظامي شهرستان شفت استان گيلان از بر ملا شدن راز قتلي پس از 43 سال در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه پليس، سرهنگ فرداد فكوري گفت: در پي نزاع خانوادگي بين دو برادر 61 و 72 ساله، راز قتلي كه در سال 1348 يعني 43 سال قبل در يكي از مناطق روستايي شهرستان شفت رخ داده بود، بر ملا شد.

وي افزود: در پي شكايت فردي 45 ساله مبني بر اينكه دايي وي به وي گفته تاكنون كه به شما گفته بوديم پدرت در قديم كه تو كودك يك و نيم ساله بودي در جنگل گم شده، واقعيت نداشته بلكه برادر بزرگ ما او را كشته و در دل جنگل در گودالي حفر كرده است.

فرمانده انتظامي شفت اضافه كرد: در پي اين گزارش، با هماهنگي دادستان شهرستان فرد متهم كه اكنون 72 سال دارد دستگير و در بازجويي هاي پليسي و همچنين در مواجهه با بستگان درجه اول مقتول كه به نوعي مطلع از موضوع بودند لب به سخن گشود و گفت به دليل اختلافات خانوادگي با تبر، دامادش را كشته است.

سرهنگ فكوري اظهارداشت: اين شخص در بازجويي هاي پليسي گفته است كه دامادش را ابتدا چند روزي در پشت منزلش در داخل مزرعه دفن كرده و متعاقب آن پس از چند روز با همكاري برادرش او را از زير خاك در آورده و در داخل جنگل به خاك سپرده است.

وي افزود: با توجه به گذشت زمان شناسايي محل دقيق دفن جسد توسط متهم امكان پذير نبوده ولي تحقيقات پليس در اين زمينه همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامي شهرستان شفت استان گيلان ياد آور شد: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.403 seconds.